سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

پایان سال 93

1393/12/28 11:21
نویسنده : اهورا
472 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام او 

سلام نفسم 

داشتم مروری می کردم به داستان این سالهای آفرینشت 

از وقتی که چشم باز کردی تا به حال 

بعضی از نوشته های قبلی رو مرور کردم 

با اینکه حال خوبی ندارم ولی یهو دلم برای نوشتن تنگ شد 

خواستم کوتاه بنویسم 

از اینکه هستی و نفس می کشی  

از اینکه تقدیر من داشتن تو هست 

از اینکه خنده های تو رو می بینم 

از اینکه همیشه بودن خدا را کنارت حس کردم 

از اینکه سلامتی 

از اینکه..... 

خدا رو شکر می کنم بابت هر نفست 

امیدوارم پایان سال خوبی و آغاز سال جدید را بهتر از هر روزت آغاز کنی 

دوستت دارم بی همتای من

 

 

گذر زمان سوفیا

 

چشمک سوفیا و بابا

 

 

فدای اون چشمات بشم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)