سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

سال 94

1394/4/18 8:02
نویسنده : اهورا
412 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او 

سلام دخترم

توی این روزها در گیر ثبت نام پیش دبستانی شما هستیم

اره بابا پیش دبستانی

می بینی دخترم زمان چه زود می گذره هم برای تو می گذره و هم برای من

وقتی موهای سفید منو میبینی بهم میگی بابا پیر شدی ؟ میگم آره بابا پیر شدم بعد با لحن

دلسوزانه میگی بابا نمی خوام پیر بشی و بعد بمیری...

من سر تا پا..فدای تو بشم دخترم

تو فقط شاد باش و آرام چه من باشم و چه نباشم فقط تو بخند عشقم

ترم تابستان کلاس موسیقی ثبت نام شدی و هفته ای دو روز میری کلاس

بزار کمی فدات بشم دلم تنگ شده

من فدای اون چشمات بشم که وقتی نگاهم میکنی تنم می لرزه

من فدای دستات بشم که وقتی دست محبت بر صورتم میکشی پر از محبتته

من فدای هر قدمت بشم که هر چی بهت میگم بابا نوی خونه ندووو تو هم میگی چشم و قدمهاتو

محکمتر بر میداری و لبخند پیروزمندانه میزنی

من فدای هر کلامت بشم که وقتی شروع میکنی به حرف زدن دیگه نمی شود کنترلش کرد و باز

ساده تر از هر سادگی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)