سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

بخشش

1395/3/4 7:01
نویسنده : اهورا
225 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام مونس روح و روانم

روزها می گذرد و می گذرد و می گذرد

با گذشت هر روز نگاهت و کلامت بزرگتر می شود

دوران پیش دبستانی هم به پایان رسید و دیروز بعد از کلی تحقیق و رایزنی موفق به ثبت نام

در مدرسه مورد نظر شدیم

خوشحالم از اینکه دوران تحصیل و علم  تو از چند ماه دیگر آغاز می شود و دلهره از سر و کله

زدن با شما

اخه بابا یک خط مشق نوشتن اینهمه دردسر داره؟

یه خط می نویسی و ما باید به شما بابت همین یه خط سرویس بدیم

اخ بابا بیا دستم رو بمال درد می کنه

مامان برام میوه بیار

و.............

البته جدا از هر شوخی و جدی نسبت به اوایل خیلی بهتر شدی توی نوشتن

خدارو شکر محیط مدرسه هم طی بازدیدی که توسط شما به عمل آمد مورد تایید قرار گرفت

کمی شیطنتت بیشتر شده و منم کمی توی این مدت عصبی برخورد کردم با این شیطنتها

حق داری بابا

حق داری که توی محیط آپارتمان نشینی تو خسته بشی و محیط بازتر و بازیهای دیگری رو

بخواهی تجربه کنی و منم حق ندارم خستگیهای کاری رو بهانه این بداخلاقیها کنم

منو ببخش مهربانم

ممنونم که هر بار از تو تقاضا کردم منو ببخشی با یک نگاه به من فهماندی که می شود گاهی

بخشش از کوچکترها باشد

دوستت دارم مهر ماهی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)