سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

سفر تفریحی درمانی به تهران

1393/12/13 11:56
نویسنده : اهورا
892 بازدید
اشتراک گذاری
 
به نام او 

سلام بانوی مهر ماه من 

الان که در حال خواندن این مطالب هستی نمی دانم چندمین مهر ماه زندگیت را سپری کردی 

و من چندمین آبان ماهی هست که در کنارت نیستم و شاید هم باشم 

مهم اینه که تو می خونی دل نوشته های من رو  

ماه بهمن من و شما با هم یه مسافرت درمانی تفریحی به تهران داشتیم 

روز اول دکتر قلب خودم  

روز دوم دکتر چشم پزشکی شما 

روز سوم دکتر خون شما 

روز چهارم آزمایشگاه برای انجام  توماری از آزمایش شما 

روز پنجم به دنبال فرم عینک جدید شما 

روز ششم برگشت به ماهشهر 

چی گفتی بابا... تفریش کجاست؟ 

خوب دخنرم همین که کنارم بودی میشه آرامش 

آرامش برابر است با تفریح و در نتیجه دکتر هم که بود پس میشه سفر درمانی تفریحی   

توی این مدت مهد کودک رو مرتب میری و کلی شعر یاد گرفتی  

تازگیها بهانه مامان جونی رو میگیری و من باید شما رو ببرم اهواز برای تازه کردن دیدار مادرم .

 

بعضی وقتها که زمان گذشته را مرور می کنم می بینم چه زود گذشت  

زودی که پر از نگرانی های فراوان ولی شیرین 

آره بابا بعضی وقتها بعضی نگرانیها مزه شیرینی میده 

چرا دیر راه میره 

چرا دندان در نمیاره 

چرا حرف نمی زنه 

چرا .... 

الان باید برای همون دلنگرانیها بعضی وقتها فریاد نکن رو زد 

ندوووووووو 

مسواک بزن 

آرم حرف بزن  

و کلی دیگه 

می بینی بابا ... این روزگار همه بابا و مامان هاست 

دو روز پیش نت خونه قطع شد و از شرکت اومدن خونه برای رفع اشکال 

شما هم گفتی می خوام منم ببینم بابا  

آمدی توی اتاق و یه نگاه به اون دو آقا کردی و گفتی آقا کی نت رو وصل میکنی  

من می خوام بازی دانلود کنم تبلتم نت نداره و اون دو آقا فقط همینجور نگاهت می کردن 

من فدای تو بشم دخترم که اینقدر شیرین زبونی 

 

سوفیا آماده حرکت به فرودگاه ماهشهر

 

 

سوفیا در فرودگاه تهران

 

 

سوفیا در هواپیما برگشت از تهران

 

سوفیا در پارک بعد از تعطیل شدن مهد کودک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)