سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

پری دریایی

1394/12/2 7:49
نویسنده : اهورا
357 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام مهربانم

خوبی دخترم

اخرین ماه سال شروع شد و این سال هم رو به پایان

زمان چه به سرعت می گذرد و چه زیبا به روی تو نقش می بندد

رشد میکنی و بزرگ می شوی  هر چه زمان می گذرد من خدا رو بیشتر شکر می کنم که تو را به

ما هدیه کرد

تو هستی تا چشمان من با هر بار دیدنت بیشتر و بیشتر به بزرگی  خداوند ایمان بیاورد

دیشب حمام کردی و در حمام به خود لقب پری دریای دادی وقتی بیرون آمدی جوری

فخر فروشی میکردی  که من می بایست بیشتر احتیاط میکردم در رفتارم

مرتب می گفتی با پری دریای باید اروم حرف زد و موهای پری دریای رو باید اروم شانه کرد

و در اخر وقتی موقع خواب می خواستم برایت داستان بخونم خیلی جدی گفتی پری دریای به

سکوت احتیاج دارد

و منم در سکوت دیوانه وار نگاهت میکردم

پری دریاو زمینی من بی نهایت دوستت دارم

 

 

 


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)