سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

عمر بابا

1393/10/26 8:06
نویسنده : اهورا
373 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام دختر قشنگم

تعجب مي كني هنوز زنده هستم....

اره بابا هنوز زنده هستم و براي تو مي نويسم

وقتي بيمارستان بودم دوست داشتم صداي تو رو بشنوم وقتي تماس گرفتم گفتي بابا

قلبت خوب شد؟ سوراخ قلبت خوب شددددد

اي جان بابا

كلي خنديدمممممممممممممممممممممممممممم

وقتي برگشتم و تو رو ديدم با تعجب نگام كردي و جوري پريدي تو بغلم كه تمام وجودم

بودنت را حس كرد

وااااااااااااااااااااااااااااااااي

اگر بعد از هر عمل قرار باشه اينجور منو تحويل بگيري ميرم و هر ماه يك عمل انجام ميدم تا

دلتنگيهاي تو رو احساس كنم

وقتي كار اشتباهي انجام ميدي و من اخم ميكنم يا صدام بلند ميشه زود تو چشمام

نگاه ميكني و ميگي با من دوست باش منم ميگم دوستم و بعد تو با تعجب ميگي پس

چرا اخم كردي چرا ابروهات اينجوري هستن و اين روش تو بهترين حالت خر كردنه منه

هر روز صبح كه بيبدار ميشي بايد مراسم ماساژ برگزار بشه

بابا پام رو بمال حالا انگشت دستم و حالا كمرم

بابا درست كمرم رو بماااال

و من عاشق اين خستگي بعد از خوابت هستم

قبل از رفتن به مهد استرس داري كه زود برسي و بري اول صف حضور داشته باشي

از امروز گرفتاري ما بيشتر ميشه

امروز مامان بزرگ نقل مكان مي كنه و ساكن اهواز ميشود

يعني چي ؟

يعني دلتنگيم

يعني در اوج گرفتاري پناهي نداشته باشم

چيه بابا

مادرمه ديگه

چطور تو خودت رو براي مامانت لوس ميكيني ولي من اين حق رو نداررررررم؟

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
13 اسفند 93 13:21
خیلی نازودوست داشتنی هستی خانم خوشگله برای خودت اسپند دود کن