سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

برام دعا کن

1393/10/2 2:55
نویسنده : اهورا
370 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام سوفيا

ميخوام كمي با تو حرف بزنم بابا

شايد اين وبلاگ ادامه داشته باشد و يا شايد اين آخرين نوشته من براي تو باشد.

خدا رو چه ديدي

دخترم

از وقتي كه به دنيا آمدي زيباترين محبت خدا رو تو به ما نشان دادي

يه محبتي كه مي بايست حسش كرد

اميدوارم تو هم روزي اين محبت الهي رو حس كني

و پررررررررررر از نگراني

نگران دندان در آوردنت

نگران نشستن

نگران راه رفتن

نگران حرف زدن

نگران.....

سوفيا درسته اينها همه نگراني بود ولي تهش شادي بود

صبح بهت گفتم بابا مي خواد قلبش رو عمل كنه با اون چشمات نگاهم كردي و گفتي عمل چيه؟

گفتم بابا، اينجا رو پاره مي كنند و قلبم رو خوبش مي كنند

بغض كردي و اشكت سرازير شد گفتي نميخوام عمل كني

اگر بميري من بابا از كجا بيارم

ميدونم كار درستي انجام ندادم ولي يه حس خوبي داشتم

از اينكه دخترم براي بودن و نبودنم اشك ميريزد

نه بابا مريض نيستم و بخداوندي خدا اگر مي دانستم اشكت سرازير مي شود بيان نميكردم

ممنونم خداي مهربانم

از اينكه اجازه دادي پدر باشم

از اينكه اجازه دادي مهربانيت را با حضور دخترم احساس كنم

سوفيا

من بي تو پاياني ندارم

بدان بي نهايت دوستت دارم

نه نه

اينجور بهتره

در اوج بي نهايت باز بي نهايت دوستت دارم.

برام دعا كن سوفيا

يا رب العالمين

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان زهرا وسارا
2 دی 93 7:24
سلام خدا همه پدر و مادرها رو برای بچه هاشون سالم نگه داره انشا الله ... . .
مامان زهرا وسارا
12 دی 93 7:30
خداکنه بابای سوفیا جون و همه باباهای دیگه همیشه سالم باشن الهی امین