سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دخترم دوستت دارم

1393/8/15 23:35
نویسنده : اهورا
931 بازدید
اشتراک گذاری
به نام او   

 

سلام سوفيا 

هر بار كه از تولدت مي گذرد من در بيان نامت مكث مي كنم كه حالا كه بزرگتر شدي 

تو را چگونه صدا كنم 

بعد به اين نتيجه ميرسم كه تو در هر سن و سالي كه باشي باز دخترك مني 

از اول مهر شما راهي مهد كودك شدي 

ساعت خوابت تنظيم شده  

هميشه نگران همين تنظيمات بودم 

با ورودت به مهد كودك خيلي چيزها تغيير كرد 

بين ساعت 9 الي 10 شب مي خوابي كه هموز هم در تلاش هستيم براي بهبود اين ركورد 

صبح ساعت 7 بيدار ميشي البته با كمي تلاش و ناز ونوازش  

ساعت 8 مهد و ساعت 12 خانه هستي 

بين 12 الي 13 نهار مي خوري و بين 19 الي 20 شام 

خيلي خوشحالم از اين همه نظم( بعد از شكر خدا تشكر ميكنم از كسي كه من را ياري  

داد براي رسيدن به اين شادي)  

توي خونه هم كلي بازي و رنگ آميزي و كاردستي و رنگ انگشتي و ....... 

دايره بيان كلماتت خيلي وسيع تر شده و مرا با شنيده هر كلمه جديد به شادي مي رساني 

دوستت دارم

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مهتاب
24 آذر 93 19:56
سلام خانوم گل از آشنایی با شما و دخملی خوشحالم مایلم با شما تبادل لینک کنم اگه موافق بودی برام کامنت بذار " منتظر حضور گرم شما و دختر نازتون هستم