سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

درد بابا

1393/4/16 8:00
نویسنده : اهورا
472 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

 

سلام دخترم

وبي مهربانم

من به تو چي بگم دخترم

هر بار صبح چشم باز كردي بهم گفتي بابا تو چرا موهات كمه

تو زشتي

ميخواي از موهاي خودم بهت بدم

وقتي توي ماشين ميشيني ميگي بابا شيشه رو ببر بالا باد موهاي منو ميبره و مثل تو كچل ميشم

و بارها و بارها به روي من آوردي

اخه دختر مدرك هست كه من زماني كه شما به دنيا آمدي من موهاي پريشوني داشتم

و اگر الان به اين روز افتادم از دست توووووووووووووووووو بوده سوفيا خانم

با اين حال تصميم گرفتم دل تو رو شاد كنم و صبح كه از خواب بيدار ميشي موهاي پريشون

من رو ببيني

و من به دامن علم كاشت مو پناه آوردم و يك هفته سخت سخت رو پشت سر گذاشتم

و هر بار كه درد ميكشيدم ميگفتم پدرسوخته سوفيااااااااااااااااااااااااااااااااا

اخه من داشتم زندگيم رو ميكردم

اين همه درد و ورم كردن صورتم و ......... اينا همه هديه تو بود به من

باشه دخترم بخند

بخند

من با تو خيلي كاررررررررررررررررر دارم

وقتي مامان بزرگ زينت رفت تهران براي گردش وتفريح ديگه كسي نبود براي نگهداري شما

تماس گرفتم با مامان بزرگ هاجر و خواهش كردم كه بياد مدتي پيش ما

من يكهفته درگير كارهاي كاشت مو بودم و بعد از يك هفته مامان هاجر ساز رفتن زد

و شما رو با خود برد تهران

البته قول داد دو هفته اي برگرده

از يك طرف درد سرم  كه تحمل ميكردم و از يك طرف درد دوري تو كه براي من قابل تحمل نيست 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)