سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دلتنگی 3

1392/6/19 20:37
نویسنده : اهورا
393 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام نفسم

چرا اینجور نگاهم میکنی

می دونم الان میگی خود کرده رو تدبیر نیست

اینجور نگو بابا

دلم خودش خونه تو زخم به دلم نزن

نمی دونم چرا اینقدر زمان دیر می گذره.

چرا جمعه نمی رسه تا من و مامان روی ماهت رو ببینیم

سوفیا

خیلی خیلی دلتنگتم

به قول .....   

 دلتنگیم تااااااا نداره

دیگه واقعا نمی تونم برای دلتنگیم حدی قرار بدم

هر زمان صفحه تبلتم رو باز میکنم و تصویر مهربانت رو می بینم بیشتر آتیش میگیرم

لعنت به من که تو رو از خودم دور کردم

 منی که طاقت دوری تو رو ندارم خیلی بی جا می کنم این دوری رو برای خودم رقم میزنم

جایی که تو هستی موبایل آنتن نمیده و من الان چهار روز هست که صدای تو رو نشنیدم

خیلی سخته بابا

تو اونجا بهت خوش می گذره و من از این بابت خیلی خوشحال هستم

ولی بابا من احساس می کنم پیر شدم

چرا می خندی بابا

جدی میگم بابا

تو زندگی من و مامان هستی

بند بند وجودمون به هر نفست بستگی داره

به امید خدا رسیدم یه ویزیت میبرمت پیش دکترت

دکتری که با کلامش به ما آرامش را هدیه کرده

دخترکم

توی هر سن و سالی که این نوشته ها رو می خونی بدون که

عاشقانه دوستت دارم...

در اوج بی نهایت باز هم بی نهایت دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
1 مهر 92 14:27
تولدت مبارک .تولدت مبارک خوشگل خانوم