سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دلتنگی 2

1392/6/8 10:54
نویسنده : اهورا
369 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام دخترکم

نمی خواستم از دوریت بنویسم ولی دلتنگی بدجور توی وجودم خونه کرده

تنها دلخوشیم اینه که تماس بگیرم و صدای تو رو بشنوم و بعدش برای مدتی

از خود بی خود شوم

حال مامان مینا هم مثال من است

از آخرین باری که رفتی تهران تا الان مدتهای طولانی می گذرد و این آخرین دوری دیگه

برای من قابل تحمل نیست

وقتی از سر کار میام خونه و جای خالی تو رو می بینم حالم خراب میشه

وقتی در رو باز می کردم این تو بودی که دوان دوان به استقبالم می آمدی و با

هر نگاهت خستگی را از من دور می کردی

بابا کشتی بگیریم؟؟؟

من عاشق این لحظه بودم که با تو کشتی بگیرم و اجازه بدهم تو بی رحمانه مرا بزنی

و در آخر هم من بمیرم و تو مرا ببوسی و واقعا من جون می گرفتم و زنده میشدم

سوفیا

خیلی دلتنگم بابا

خیلی زیاد

دیروز کلی با تو حرف زدم و در آخر گفتی بابا بسه دیگه و گوشی رو دادی به مامان بزرگ

و من چند ثانیه ای در کلامت گم بودم و بعدش کلی خندیدم

من فدای لحظه لحظه زندگیت بشم

به امید خدا ۲۲ شهریور با مامان مینا راهی تهران میشیم و در کنار تو به آرامش میرسیم

لحظه های دوری چه سخت می گذرد دخترم

سخت می گذرد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

قالب نی نی وبلاگ
8 شهریور 92 10:56