سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دومین سالگرد آفرینش دخترم

1391/7/1 23:43
نویسنده : اهورا
311 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام بانوی رویای من

دخترکم

از تو ممنونم

از اینکه اجازه دادی رویاهای زندگیم را به پای تو بریزم و با هر خنده ات به رویاهای من جان

بخشیدی

از اینکه رویای پدر شدن را به نام تو احساس کردم و با هر نگاه مهربانت به من جانی دوباره

بخشیدی

از اینکه ماه مهر را برای من زیبا نقش بستی و با حضورت به ماه مهر اعتبار بخشیدی

 

وقتی نگاهت می کنم خداوند را به خاطره تمام مهربانیهایش سپاسگزارم

از اینکه به من اجازه داد در دومین سالگرد آفرینشت در کنارت باشم و گرمای حضورت را احساس

کنم

از اینکه نام پدر را به من هدیه کرد و مرا دیوانه وار ،ديوانه حضورت كرد

يگانه باور من

امروز وارد دومين سال زندگيت شدي

خداوند را به روزهاي عمرت قسم مي دهم هر قطره اشك تو را تبديل به سيلاب اشك من كند

هر درد تو را تبديل به خنجري در قلب من كند

بهانه هاي تو را بهانه هاي زندگي من كند

نفسهاي من را فرش راه زندگي تو كند

و هر خنده تو را شيريني زندگي من كند .

عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارك

با کلی تشکر از عمو سروش  بابت این تصویر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هدیه جووووووووووووووون
1 مهر 91 17:07
سلام تولدت خیلی مبارک الهی 121 ساله بشی گل خانوم
ارينب/مامان ارميا
1 مهر 91 17:46
سلام.وبلاگ زيبايي دارين.سوفيا جون هم كه مثل ماه ميمونه .خدا حفظش كنه.ببخشيد,تو نوشته هاتون گفتين سوفيا وارد 2ومين سال زندگيش شده.در صورتي كه وارد 3ومين سال شده.باز هم عذر ميخوام
مامان يگانه
1 مهر 91 17:56
تولدت مبارك خانمي
سودابه
1 مهر 91 21:50
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ماشالله چه نی نی نازی الهی زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه از طرف من و نوه گلم محمد متین
مامان تارا و باربد
4 مهر 91 11:29
تولدت مبارک خانوم گلی 120 ساله بشی انشالا