سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

بیدار باش شبانه

1391/5/4 1:08
نویسنده : اهورا
246 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام دخترم

خوبي بابا؟

چند روزي شده كه سيستم ساعت خوابت بهم ريخته

خانم تا ساعت ۱۱ صبح خوابه

تا ساعت ۸ شب بيداري و از ۸ شب تا ۱۰ شب مي خوابي و بعد تازه سر حال بيدار ميشي

و حريف مي طلبي

من و مامان كه گيج خواب

بايد تا ساعت ۳ صبح پا به پاي شما پاي كوبي كنيم

كمي از بي معرفتيت بگم بابا

چند روز پيش چون مامان صبح كار بود و من هم ۸ صبح كلاس داشتم شب بردمت خونه

 مامان بزرگ زينت

ساعت ۱ شب بود كه مامان زينت تماس گرفت تا گوشي رو جواب دادم صداي گريه تو وجودم

رو به لرزه انداخت

خيلي ترسيدم و بعد مامان زينت گفت بهانه شما رو مي گيره و آروم نمي شه

من اومدم خونه مامان زينت تا در رو باز كردم پريدي تو بغلم و بعد از يك دقيقه دوباره شروع

كردي به گريه و با تمام وجودت مينا رو صدا مي زدي

دلم ريش ريش شد

با هم برگشتيم خونه و تا مامان مينا رو ديدي با صداي بلند ذوق كردي و خودت را در آغوش

مامان انداختي و بابا پررررررررررررررررررررر

از كنار مينا تكون نمي خوردي

و كلي با مامان مينا بازي كردي و ساعت ۳ بود كه خوابيدي

 من هم ساعت ۸  صبح شما رو بردم خونه مامان زينت .توي مسير تا چشم باز كردي اولين

كلمه مينا بود كه بيان كردي البته با بغض

دو روزه كه من صبحها خونه هستم تا از خواب بيدار مي شي بهانه مينا رو مي گيري

و بالشت مامان رو بر مي داري و تو بغل مي گيري و از بالشت جدا نمي شي

آخه بابا منم آدم هستم

من هم بالشت دارم

يكمي بهانه من رو بگير

كمي هم براي نبودن من بهانه بگير بابا

وقتي از خواب بيدار ميشي و بعد از بهانه گيريهات كلي با هم بازي مي كنيم و بعد از بازي

براي من شعر به زبان خودت مي خواني و من هم صبهانه و نهارت را با احترام تمام

به شما مي دهم و شما هم با يك خنده و بازيهاي كودكانه خستگي از تنم بيرون مي بري

دخترم

تا زماني كه من زنده هستم بابت تمام لحظه هايي كه از ما دور بودي .................

عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)