سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

اردیبهشت

1391/3/4 14:10
نویسنده : اهورا
322 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

 

سلام نفسم

عمرکم

من فدای اون کلامت بشم که من رو دیوانه کرده

اولین کلمه ای که زیبا بیان کردی عزیزم بود

می رفتی تو صورت مامانی نگاه می کردی و صورت مامان رو می بوسیدی و می گفتی عزیزم 

بعد هم اسم من رو می گفتی و بعد هم عمه رو بیان کردی

هر کاری که بخواهی انجام بدی میای انگشت دستمون رو می گیری و همراه خودت می بری تا

جایی که مقصدت باشه

تا یه آهنگ بشنوی دیگه تمامه

تمام افرادی که تو خونه هستند رو بلند می کنی و همه رو وادار به رقص می کنی و خودت هم

شروع به رقص می کنی .


بابا من از تو شکایت دارم

خیلی هم شکایت دارم

بابا مگه من از تو مراقبت نمی کنم؟

مگه من هم زحمت تو رو نمی کشم؟

مگه من با تو بازی نمی کنم؟

آخه این انصافه

شبها که می خواهی بخوابی تا مامان نباشه نمی خوابی و اشک می ریزی و مینا مینا می کنی

و تا از کنارت بلند می شه شروع به گریه می کنی

صبح که بیدار میشی شروع می کنی به مینا مینا گفتن

خلاصه بابا ما رو فراموش کردی

همه می گن دخترا بابایی هستند و من هم امید به آینده دارم  که یه روزی برای بودن کنار من 

هم بی قراری کنی

دیگه دخترم بزرگ شدی و همه چیز رو بخوبی متوجه میشی

وسایل رو می ری مخفی می کنی و تا بهت می گیم  میری وسایل رو میاری

وقتی تصاویر قبلیت رو نگاه می کنم خیلی فرق کرده چهره الانت با دوران نوزادیت.

بزرگ شدی

خانم شدی

 

دخترم بی نهایت دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)