سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

پایان سال 1390

1390/12/28 13:39
نویسنده : اهورا
507 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او كه ثانيه هاي زندگيت را رقم مي زند

سلام بابا

خوبي دخترم

از اينكه سال 90 رو در كنار تو به پايان مي رسانم خيلي خوشحال هستم

ممنونم بابا

از اينكه اجازه دادي در كنارت زندگي كنيم

از اينكه با هر لبخندت به ما شادي بخشيدي

از اينكه در كنارت به ما آرامش را هديه كردي

من فداي اون چشمات بشم كه شيطنت ازش مي باره

دختركم

من حدود سه سال پيش دو تا فيل بزرگ چوبي خريدم كه خيلي دوسشون داشتم

دو هفته پيش شما در حال بازي بودي كه روي فيلها افتادي و صورتت زخم شد و با تمام

وجودم دوست داشتم فيلها رو خرد كنم و از خودم عصبي بودم كه چرا اونها رو از تو دور نكردم.

مامان هر ساعت صورتت رو نگاه مي كرد و غصه مي خورد.

خدا رو شكر جاي زخم رو صورتت باقي نماند ولي دردش تو قلبم ماندني شد.

من فداي هر قدمت و هر نگاهت و هر خنده شيرينت بشم

سوفيا

من و مامان ديوانه وار دوستت داريم و اميدوارم هميشه خنده رو روي لبانت شاهد باشيم.

اين آخرين متن من در سال 1390 است كه براي تو دختركم مي نويسم.

پيشاپيش سال نو رو به تو مهربانم تبريك مي گوئيم 

از طرف مامان و بابا

 

 

 

تصاویر دخترم در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

یاسمن جووون
1 مهر 91 15:58
tavalodet mobarak