سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دختر لوس بابا

1390/12/17 14:38
نویسنده : اهورا
374 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او 

سلام دخترکم

خوبی مهربانم

اول از هر چیز منو ببخش که کمی فاصله بین نوشته ها وجود دارد

محل کارم عوض شده و به اینترنت دسترسی ندارم .وقتی هم که خونه هستم یا درگیر دانشگاه

هستم و یا درگیر بازی کردن باشما دخترکم هستم.

همه می گن دخترها خودشون رو اوس می کنن ولی من این رو احساس نکرده بودم.

تا اینکه چند روز پیش لوازم آرایش مامان رو از روی میز برداشتی و من از شما گرفتم و کمی

بهت اخم کردم تو هم تو چشمام نگاه کردی و آروم آمدی جلو و منو بوسیدی و تو آغوشم جا

گرفتی.

البته مامان منو دعوا کرد که چرا با تو اینجور بر خورد کردم ولی من قصد نداشتم

که تو رو دعوا کنم ولی کاری که تو کردی احساس کردم چه راحت خرت شدم بابا

وقتی خنده منو دیدی دیگه راه خر کردنم را یاد گرفتی تا یه کار خلافی می کنی سریع میای 

تو بغلم و منو می بوسی و تا خنده منو نبینی از بغلم بیرون نمی ری.

من فدای اون چشمات بشم که دیوانه وار مرا آرام می کند.

دخترکم

با هر بار دیدنت و در آغوش کشیدنت تمام خستگی از تنم بیرون می رود و با هر نگاهت جانی 

دوباره به من هدیه می کنی

دخترکم

تازگیها ورزشکار هم شدی بابا

میری رو دستگاه تردمیل و من هم دستگاه رو برات روشن می کنم و شما هم شروع به راه رفتن

می کنی.

تا می بینی مامان آماده ورزش کردن میشه شما زودتر از مامان رو دستگاه آماده دویدن میشی

و تا کمی ورزش نکنی پایین نمیای.

سوفیا

بی نهایت برای من و مامان عزیز هستی

خیلی دوستت دارم بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)