سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

من و دخترم سوفیا

1390/11/28 23:46
نویسنده : اهورا
398 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام دخترم

من فدای ثانیه به ثانیه زندگیت بشوم که وقتی تو رو کنار خودم حس می کنم  آرامشی

بی نهایت زیبا را تجربه می کنم

از وقتی از تهران برگشتی تمام وقتم را در خدمت تو هستم.

خیلی ملوس شدی بابا

با هم کلی بازی می کنیم و شما پایان هر بازی خنده زیبایت را نثار من می کنی

صبح که از خواب بیدار می شی اول کلی ورزشت می دم و بعد شربت ویتامینه را به شما

می دم.و بعد پدر و دختر با هم صبحانه می خورند بعد من ظرفها رو جمع می کنم و عملیات

شستشوی ظرفها شروع می شه.

بعد پوشاک شما رو عوض می کنم  و بعد کلی با هم  بازی می کنیم.

قبل از نهار شما کمی استراحت می کنی و من فرصت پیدا می کنم به کارهای خونه رسیدگی

کنم.

 غذای شما رو که مامان از قبل آماده کرده بود را گرم می کنم و بعد از بیدار شدنت به شما

می دهم تا بشه گوشت بچسبه به تنت.

بعد از نهار با هم کارتون و موسیقی می بینیم و شما هم کمی برای بابا هنر نمائی می کنی.

بعد شما اگر خسته بودی استراحت می کنی و اگر هم سر حال بودی با هم در انتظار آمدن

مامان از سر کار می شیم.

بعد از آمدن مامان دیگه منو تحویل نمی گیری......................................................

دخترکم

وقتی کنارت هستم تمام خستگی از وجودم رها می شود و وقتی دور از تو هستم بی نهایت

شکسته و غمگین می شوم

خیلی دوستت دارم بابا

راستی دخترکم

 وقتی مامان هستش و تو دیگه منو تحویل نمی گیری خیلی حسودی می کنم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

alone
1 اسفند 90 13:47
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!! واقعا وب عالی داری!!! اگه افتخار بدی یه سری بهم بزنی خوشحال میشم در ضمن اکه خواستی با هم تبادل لینک کنیم خوشحال میشم!!!!!!! موفق باشی!!باااااااااااااااااااااااای!