سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

مسواک زدن دخترم

1390/10/3 8:41
نویسنده : اهورا
285 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او که خالق مهربانیست

سلام دخترکم

خوبی بابا

منو ببخش که دیر به دیر می نویسم.درگیر امتحانات هستم بابا

همیشه شنیدم که دختر ها خودشون رو برای باباها لوس می کنند و من هم بی صبرانه در

انتظار حس کردن این حرکات بودم  تا اینکه الان مدتی است که با تمام سلولهای بدنم دارم

حس می کنم که چطور بابا رو داری خر می کنی

اخه بابا به من رحم کن .قلب من گنجایش این همه شادی رو نداره .

وقتی چیزی می خواهی و برای به دست آوردنش به من نگاه می کنی یاد نقش گربه تو

فیلم شرک می افتم .یه جور نگاه می کنی که من بی اختیار خرت می شم و اون کار

رو برای تو انجام می دم.

من فدای نگاهات بشم نفسم

وقتی می خوابی آرامش  چهره ات را که  می بینم ، ترس تمام وجودم را فرا می گیرد

ترس از اینکه لیاقت این رو نداشته باشم که این آرامش را همیشه به تو هدیه بدهم

دخترم

بعضی وقتها زمانی که خوابی کنارت می نشینم و در چهره مهربانت خیره می شوم  تا 

جایی  که زمان و مکان را از یاد می برم.

دوست دارم اشک بریزم و با هر یک از قطره های اشکم شکر خدا را زمزمه کنم .

سوفیا

تو برای من و مامان بی نهایتی .

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااان

من فدای اون مسواک زدنت بشم که برای خودش پروزه بزرگی است.

وقتی قطره آهن  رو می خوری من با مسواک شما، بصورت نمادین برای مامان مسواک

می زنم و مامان برای من، تا شما هم حسودی کنی و خواهان مسواکت بشی و آن

موقع است که دهانت را باز می کنی و من با لذت برای تو مسواک می زنم و بعدش هم با

اشاره به ما حالی می کنی که حالا نوبت ماست و روز از نو روزی از نو

راه رفتنت بهتره شده و با هر قدمی که اضافه بر می داری باعث ذوق و شوق ما می شی.

دیگه جونم برات بگه که

خیلی خیلی خیلی دوستت دارم بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ریحانه
3 دی 90 9:05
سلام بابای با احساس سوفیا خوشگله شوهر من هم مثل شما سرشار از احساساته با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم به ماهم سربزنید