سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

ورود دخترم

1390/8/29 8:20
نویسنده : اهورا
327 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آفریننده انسان

سلام دخترم

خوبی نفسم

روز پنج شنبه ساعت ۸ احساس کردم جانی دوباره گرفتم،احساس کردم تمام دلتنگیهام

مرا رها کردند.

من فدای اون چهره مهربانت بشم که وقتی دیدمت با تمام وجودم دوست داشتم فریاد بزنم

اولش  کمی غریبی کردی ولی بعدش به من اجازه دادی بودنت را احساس کنم

ای جان

بعضی وقتها می ترسم احساسم را بیان کنم .ترس از اینکه نتوانم بزرگی و زیبایی احساسم

را آنچه که هست بیان کنم.

بزرگ شدی دخترم و کمی هم لاغر

توی این چند روز کلی با هم بازی کردیم و من استخر توپ شما را آماده کردم و شما هم

بازی کردن درون استخر توپ را دوست داری

هنوز توی راه رفتن تنبلی می کنی.

برای ایستادن مشکلی نداری و با واکر هم به راحتی  راه می ری و بی نهایت هم محتاط عمل

 می کنی.

کلمات نامفهوم زیاد بیان می کنی که بابا فدای بیان زیبات بشه

خیلی دوستت دارم نفسم

و ممنونم که با حضورت خط سیاه به روی دلتنگیهام کشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان خورشيد
29 آبان 90 9:36
چشمتون روشن. الهي هيچوقت ازش دور نمونيد.الهي هميشه زير سايه تون باشه. الهي هميشه دستاش توي دستتون باشه.الهي...