سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دلتنگی بابا ( 5 )

1390/8/20 23:10
نویسنده : اهورا
493 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهر و زیبایی

سلام به روی ماه دخترم

خوبی بابا

روز سه شنبه مامان از تهران برگشت و من بی صبرانه در انتظار خبرهای جدید بودم

مامان با کوله باری از عکس و فیلم از شما برگشته بود.

ای جان

چه خانم شدی دخترم

یعنی خانم بودی خانم تر شدی.

چقدر تغییر کردی نفسم

قدت بلند تر شده ، چهره نازت ،نازتر شده

تا فیلم شما رو دیدم بزرگ شدنت را با تمام وجودم احساس کردم

خدا رو شکر به مامان هم در کنار تو  خوش گذشته بود و مرتب از شیرین کاریهات می گفت

قرار شد که توی این هفته با مامان هاجر برگردید و قدم به روی چشم و جان بابا بگذاری

تصمیم گرفتم تا زمانی که برنگردی دیگه چیزی توی وبلاگت ننویسم .

شب آخری که مامان تهران بود عمو سیامک ،شما و مامان مینا و مامان بزرگ هاجر رو برد

بیرون برای گردش . خرید و بازی و در آخر شام

یه خرس قشنگ هم برای شما خردید و کلی هم شما بازی کردید.

زیاد نمی نویسم که تمام نوشته های من بودی دلتنگی به خود گرفته .

در انتظار بر گشتن تو ثانیه های زندگیم را سپری می کنم

بی نهایت دوستت دارم دخترم

 

تصاویر دخترم در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نازی رادمنش
23 آبان 90 21:41
سلووووووم بابای مهربون سوفیا جوووووونم.....خیلی خوشحالم که بالاخره خانمی داره برمیگرده....عکسای دخملی هم خیلی قشنگ بودن...هم بزرگ شده هم شیطون و هم خیلی خوووووشگل...نمیدونم چرا تو بلاگفا نشد کامنت بذارم...میبوسمش......باااااااای....
عسل
10 خرداد 91 10:54
سلام بابای مهربون-من عسلم -من بابام کنارم نیست یعنی دیگه هیچ وقت کنارم نیست-دلم واسش تنگ شده خیلی-خوشبحال سوفیا-کاش برمی گشتن به دوران کودکیم کاش دوباره خنده ها وحمایت های بابامواحساس میکردم کاش بیشتر قدرشو میدونستم کاش.........