سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دوازدهمین ماه آفرینش دخترم

1390/6/5 0:51
نویسنده : اهورا
433 بازدید
اشتراک گذاری

به نامت آغاز می کنم که به من اجازه دادی دوازدهمین ماهگرد دخترم را شاهد باشم

سلام بابا

یازدهمین ماه آفرینشت هم به پایان رسد و وارد داوزدهمین ماه زندگیت شدی بابا

چند روز پیش داشتم باهات بازی می کردم و شما هم خنده های زیبایت را نثارم می کردی

و در همین هنگام ششمین مروارید درخشانت را کشف کردم بابا

و با افتخار می توانم بگویم که از میان این ٦ دندانت من دو دندان آخرت را کشف کردم.

بابا فدای اون دد گفتنت بشه

توی این سه روز جوری خوابت را تنظیم کردی که راس ساعت ٨ صبح از خواب بیدار میشی

 و تا من رو می بینی زود می گی دد

یعنی من تو رو ببرم بیرون

و من هم گوش به فرمان شما سریع لباس می پوشم و شما را می برم بیرون

امروز عصر تا بهت گفتم بابا بریم دد شما هم زود یه خنده زیبا تحویلم دادی و آغوشت را

برای دد رفتن باز کردی و تا بغلت کردم دست را به عنوان بای بای برای مامان تکون دادی

آخه بابا من یه شوخی کردم تو چرا زود جدی گرفتی

من هم مجبور شدم برای اینکه آدم بد قولی نباشم ساعت ٧ بعد از ظهر با هم رفتیم برای

افطار آش گرفتیم و وقتی رسیدیم خونه اون گونه های قشنگت از گرما قرمز شده بود

نفسم

توی این روزهای با تو بودن چه زیبا معنای پدر شدن را به من هدیه کردی

چه زیبا خنده های پر از محبتت را نثارم کردی

و چه زیبا روزگارم را زیبا آفریدی

 

مونسم

در اوج آرزوهایم ،تو زیباترین آرزوی زندگیم هستی

 

تصاویر  دخترم در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آزي مامان آرتينا
5 شهریور 90 1:07
ماشاللا ! عجب دخمل خوشگليه
مامان رامیلا
5 شهریور 90 2:04
ای جان خدا حفظش کنه نازه . از وبلاگ ما هم دیدن کنید .
محسن
1 مهر 90 8:10
سلام تولد نینی گلت مبارک اینم هدیه من: http://bahar-20.com/ftp/cod.musics/page/33/php/test/06.htm
مامان معین
1 مهر 90 13:11
سلام عزیز دلم تولدت مبارک انشاا... سالیان سال زیر سایه پدر و مادرت خوشبخت و عاقبت بخیر بشی . دوستت دارم
ني ني شكلك
1 مهر 90 15:31
سلام خوشگله تولدت مبارك.