سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

یازدهمین ماهگرد آفرینش دخترم

1390/5/8 8:23
نویسنده : اهورا
264 بازدید
اشتراک گذاری

به نام تو که سر آغاز هر کلامی

 

سلام دخترم

ورودت را به یازدهمین ماه آفرینشت تبریک می گویم

می بینی بابا زمان چه زود در حال عبور است

به همین سرعت هم روزی می رسد که شما در حال خواندن این نوشته ها هستی

من فدای اون وجودت بشم

از وقتی که از تهران برگشتم بی نهایت احساس دلتنگی می کنم.

این دوربین هم از دست من خسته شد از اینکه مرتب تصاویر تو را مرور می کنم و با دیدن هر

تصویر تو ، احساس می کنم بیشتر دلتنگت می شوم

الان مامانی کنار تو لذت دنیا رو می بره و من اینجا بی تاب تر از همیشه در انتظار تو

دو روز دیگه تمام این دلتنگیها به پایان می رسد البته اگر خداوند مرا لایق بداند

آره بابا دیگه اگر خدا بخواهد تمام میشه این دوری و دلتنگی

روز یکشنیه مامان زینت و مامانی و شما از تهران بر می گردید و چند روز بعد هم مامان هاجر

میاد

دیگه کنارم هستی و هر لحظه که اراده کنم حست می کنم و وجودم را مهمان خنده های

 بی نظیرت می کنم

چند روز میشه که من وقتی تماس می گیرم با مامانی یه چند دقیقه ای با تو هم ،صحبت

 می کنم و تو چه زیبا با کلامهای نامفهوم خود آرامش را به من هدیه می کنی

دخترکم

من و مامان رو  ببخش که باعث این همه دوری  شدیم

به خاطر شرایط کاری که من و مامان داریم مجبور شدیم تو رو راهی تهران کنیم

مامان هاجر و مامان زینت هر دو تهران بودند و به اجبار شما هم راهی کردیم

ولی خدا رو شکر این دوریها به پایان می رسه و من وجودت را احساس می کنم

دخترم باز تکرا می کنم که با هر بار خواندن این مطالب به یاد داشته باشی که

مامان هاجر و مامان زینت خیلی برای تو زحمت کشیدند.

مونسم

خیلی خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دایی بنی جون
8 مرداد 90 8:28
سلام مطالب زیبایی داشتید امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید به ولاگ بنی هم سر بزنید