سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

اولین مروارید دخترم

1390/2/27 22:03
نویسنده : اهورا
324 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنکس که با یادش دل آرام می گیرد

 

سلام دخترم

دیروز من سر کار بودم که مامان زینت تماس گرفت و گفت که وقتی بهت غذا می داده متوجه

شده اولین دندون مثال مروارید به روی لثه ات خود نمائی کرده

مبارک باشه دخترم

بی نهایت خوشحال شدم و ساعت ۱۱ شب که رسیدم خونه آمدم کنارت

هر کاری می کردم که بتونم دندونت رو ببینم اجازه نمی دادی و من هم از روش خودم 

استفاده کردم و شروع کردم با بالا انداختنت و وقتی می خندیدی من موفق شدم که ببینمش

بی نهایت خوشحال شدم از اینکه باز خدا محبتش را به من هدیه کرد

نفسم

عمر بابا

هر روز که بزرگتر می شی احساس می کنم بهتر می شناسمت

وقتی در آغوش می گیرمت دنیا را با تمام بود و نبودش به من هدیه می کنی

می دونم بابا بعضی وقتها خسته می شی از این همه  احساس بی انتهای من

مثل همیشه خانمی کن و تحملم کن دخترم

راستی بابا قرار مامان هاجر پنج شنبه بیاد پیشمون

خیلی دوست دارم ملوسم

تصاویر دخترم در ادامه مطلب

 

 

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)