سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

درد و دل با دخترم

1390/2/14 23:01
نویسنده : اهورا
600 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنکس که زیبایی رو به تو هدیه کرد

 

سلام ملوسم

منو ببخش بخاطر ناخیر بی بهانه ام

می گم بی بهانه به این دلیل که برای اینکه از تو ننویسم هیچ بهانه ای وجود ندارد

دومین هفته از ورودت به هشتمین ماه آفرینشت هم به پایان رسید

الان یک هفته است که مامان هاجر بخاطر مشکلی که براش پیش آمد راهی تهران شد

و توی این مدت پیش مامان زینت بودی

من فدای اون آغوشت بشم دخترم

دیگه وقتی برات آغوش باز می کنم دست و پا می زنی و دستانت را از هم باز می کنی که

آغوشم را با حضورت گرم کنی

روزهای اول به خودم می بالیدم که اینجور برای در آغوش کشیدنم برای من دست و پا

می زنی .

ای دل غافل

آخه بابا گناه می شد که من رو توی همین حال و هوا رها می کردی؟

خوب اجازه می دادی چند روزی با همین حس و حال روزگارم رو سپری کنم و به دیگران فخر

فروشی کنم که دخترم برای با من بودن این همه ذوق داره

واسه مامانی،عمو سروش،عمه دیونت ثریا و مامان زینت و هر کسی که حتی برای بار اول

هم دیده باشی هم همین ذوق را برای بغل کردنت داری

باشه بابا از الان با دل بی چاره من می جنگی بعدها می خواهی چه بلائی سرم بیاری

من که همون اول بهت گفتم که تا زمانی که نفس می کشم مخلصتم دیگه چرا دلم رو

می شکنی...................

از اینکه تو رو دارم خدا رو بی نهایت شاکرم

هر زمان لب خندون تو رو می بینم خدا رو بخاطر این همه مهربونیش شاکرم

سوفیای بابا

نمی دونی چه محبتی در حق من می کنی وقتی به من لبخند می زنی

نمی دونی با گرمای آغوشت،چه گرمائی به وجود من هدیه می کنی

تو را با تمام وجودم

به تقدس پاکیت

عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)