سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

هشتمین ماهگرد آفرینش

1390/2/9 19:05
نویسنده : اهورا
318 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنکس که تو را به ما هدیه کرد

 

سلام بابا

به جون خودت خیلی شرمنده هستم

نه اینکه بی معرفت یا فراموشکار باشم دخترم

 گرفتار بودم

خیلی هم گرفتار بودم

خودت شاهد بودی وگر نه من هیچ وقت ماهگرد تو را از یاد نمی برم

ورودت به همشتمین ماه آفرینش مبارک ملوسکم

دخترم

مهربانم

بعضی وقتها که نگاهت می کنم بی اختیار دوست دارم اشک بریزم

به جون خودت نمی دونم چرا ولی با تمام وجودم دوست دارم اشک بریزم

بی صدا حضورت را با اشکهایم جشن بگیرم

همیشه اشک نشانه غم و درد نیست بابا 

شاید برای من اینجور باشه

بعضی وقتها اشکها بی نشانه صورت آدمها را خیس می کنند و من این خیسی چهره ام

را بی هیچ بهانه دوست دارم

سوفیا

نمی دانم تو را به کدامین نشانه خدا  قسم بدم که ما رو از یاد نبری

تو هر سن و هر مقامی که هستی  به یاد داشته باش هستند و بودند آدمهائی که وجودشان

را بی هیچ بهانه برای آرامش تو فدا کردند و می کنند

دخترکم

به خنده های مهربونت قسم که بی نهایت دوستت دارم

وجود تو یه حس زیبا

یه حس بی وصف را به من هدیه کرد

خداوندا مرا بخاطر تمام ناشکریهای زندگیم ببخش 

تصاویر دخترکم در ادامه مطلب

 

  سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان   سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگانسایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)