سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

سوفیا نفس بابا

1390/1/27 17:45
نویسنده : اهورا
270 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنکس که مهربانی را آفرید

سلام مهربانم

خوبی دخترکم

می دونم بابا

دیگه برای من وقت نداری

نه اینکه تو مقصر باشی بابا

دائی من زنگ می زنه که سوفیا را بیارید خونه مامان زینت تا ما هم زیارتش کنیم

خاله من تماس می گیره که دلم برای سوفیا تنگ شده بیارش خونه مامان زینت تا ببینمش

آخه مسلمون

من هم دل دارم که دلتنگی را با بند بند وحودش فریاد می زنه

دخترکم

منو ببخش بابا که تو را دخترم خطاب می کنم

می دونم الان که در حال خواندن این نوشته ها هستی واسه خودت خانم شدی

ولی الان این اجازه رو به من بده که با بچگی تو بچگی کنم

دخترکم

الان که در حال نوشتن هستم  شما ۶ ماه ۲۲ روز و ۳ ساعت سن داری

زشته بابا

آخه یعنی چی که تا صدای آهنگ رو می شنوی شروع به تکون دادن دستات می کنی و

پایه های اولیه رقص را در این سن آموختی

توی این سن حدود ینج دقیقه بی کمک می شینی

توی این سن خبری از غلط زدن نیست

توی این سن خبری از سینه خیز رفتن نیست

ولی تا دلت بخواد بابا توی این سن پر از دوست داشتن و دلتنگیهای من و مامان هست

بابا

این چه قدرتی در چشمان خود نهفته داری که مرا دیوانه خود کرده

وقتی نگاهم می کنی بند بند وجودم به لرزه در میاد

با هر لبخندی که به من هدیه می کنی من هم با تمام وجودم به تمام غمهای عالم لبخند

 می زنم

سوفیا جان

منو ببخش که خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)