سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

شرمندگی بابا

1394/10/16 7:30
نویسنده : اهورا
275 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

 

هر بار که قصد نوشتن دارم با احتیاط بیشتر می نویسم

هم از لحاظ سنی و هم شخصیتی بزرگ شدی دخترم

هر روز بیشتر مهر و محبتت رو حس می کنم .

چقدر خوبه تو هستی دخترم

تو هستی و من با بودنت احساس پدر بودنم گل می کنه

بعضی وقته می گی پدر و بعضی وقتها بابا و در نهایت میگی فرشید

بستگی به درخواستی که داری بیان میکنی

یک ماه درگیر دندانپزشکی برای شما بودیم که خدا رو شکر در دو مرحله به پایان رسید

و بار دوم که رفتیم بهت گفتم می خواد دکتر دندانت رو معاینه کنه و در پایان کار بهم گفتی

بابا چرا بهم دروغ گفتی ....... و من شرمنده شدم سوفیا

واقعا شرمنده شدم

روزها می گذرد بابا و آغاز ماه مهر شما وارد سال اول تحصیلات درسی زندگیت می شوی

وااااااااااااااااااای چه شود

همین الان که یک خط مشق مینویسی دستت رو میمالی و میگی بابا استراحت کنم

خسته شدم

واااای چه شود سال آینده

دوستت دارم دخترم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)