سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

کمی با دخترم

1394/9/11 8:50
نویسنده : اهورا
285 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام مهربانم

دخترم

خیلی وقت بود که برای تو چیزی ننوشتم

نه اینکه از نوشتن خسته باشم و یا اینکه چیزی برای نوشتن نباشه

فقط اینکه دخترم بزرگ شدی و لحظات زندگیت به خاطرت سپرده خواهد شد

روزها می گذرد و من شاهد بزرگ شدنت هستم .هر بار که با هم حرف میزنیم بیشتر به

درک و فهمت پی مبرم

بعضی وقتها که عصبی میشم و دعوات می کنم تو چشمام نگاه می کنی و می گی مگه

من دخترت نیستم؟ .. چرا به دخترت اینجور برخورد می کنی

چرا عصبی میشی

چرا اخم میکنی

و من به خودم نهیب میدم که این عصبانیتهای من هم مثل خاطرات در ذهنت باقی خواهد ماند

سال بعد می بایست مدرسه بری و من کلی ذوق می کنم از این اتفاق

می دونم کلی گرفتاری داره ولی از اون طرف کلی ذوق هم داره

از وقتی مهد رفتی و امسال هم پیش دبستانی کلی بیمار میشی .. تا بهتر میشی میزبان 

ویروس دیگری می شوی 

خدا رو شکر که سلامتی دخترم ...این بیماریها زود گذر هستند 

دیشب بهت میگم بابا برو بخواب توی اتاقت.. و تو هم در جواب میگی ببین بابا من دخترم

و دخترها پیش مامانشون می خوابن و پسرها هم پیش باباشون و چون تو پسر نداری پس

برو تنها بخواب....

دیونه دوستت دارم

و هر روز بیشتر نگران و دلتنگت میشم

دلتنگ هر ثانیه با تو بودن

نگران امروز و فردا

نگران هر آسیبی که بر تو وارد می شود و خواهد شد

نگران....

سوفیا

بدون چه من باشم و چه نباشم آرزوی من دیدن هر لبخند توست

بی بهانه دوستت دارم

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)