سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دندانپزشکی

1393/2/26 0:51
نویسنده : اهورا
647 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام او

 

سلام دخترم

 

 روز پدر بود و منم بدجور دلم هواي پدرم رو كرده بود

 

دخترم قدر بابا رو بدون

 

با وجود اينكه هر روز و شب مسواك ميزني دو تا از دندونهات سوراخ شده بود

 

دو هفته پيش رفتيم مطب دندانپزشك خودم

 

بعد از معاينه گفت كه بايد پر بشه

 

بعد از مشورت تصميم گرفتم شما رو ببرم پيش دندانپزشك كودكان

 

وقت گرفتم براي روز دوشنبه

 

از صبح استرس داشتم و حالت عصبي داشتم.وقتي تو رو نگاه ميكردم بيشتر حس عصبي

 

بهم دست مي داد

 

عصر من و شما راهي مطب شديم.وقتي صداي فرياد بچه ها رو مي شنيدم حس مي كردم

 

وجودم داغ شده تا اينكه منشي اسم شما رو صدا زد

 

رفتيم داخل و شما شروع كردي به صحبت كردن با دكتر 

 

 دكتر دندانم سوراخ شده

 

آمپول نداري

 

اين چيه

 

اون چيه

 

تا دكتر معاينه كرد و با ژل لثه رو بي حس كرد و آمپول بي حسي رو كه زد صداي تو من رو

 

رواني كرد

 

وقتي اومديم بيرون با يه فيلمي تو رو آروم كردم كه دكتر مي خواد برات روي دندونت ستاره

 

بزنه و ......

 

وقتي براي بار دوم رفتيم تو اتاق ديگه با ترس و هيجان دروني به دكتر نگاه ميكردي

 

وقتي شروع به كار كرد ديگه حال خودم رو نمي فهميدم

 

من بيشتر تو درد كشيدم نفسم

 

دوست داشتم همراه تو اشك بريزم

 

وقتي عصب كشي كرد و پر كرد من احساس بي حالي داشتم

 

داروها رو گرفتم و رفتيم خونه

 

خدا رو شكر تا الان همه چيز خوبه و تو هم به اميد اينكه ستاره دندونت خراب نشه آرومي

 

عشقم

 

هديه اي كه براي روز پدر بهم دادي به يادم مي مانه

 

چون اشكم رو در اوردي

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)