سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

من و دلتنگی

1390/1/25 22:00
نویسنده : اهورا
250 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نفسم

خوبی دختر گلم

دیگه جون مبارزه با دلتنگی رو ندارم

دخترکم این دلتنگی خیلی قوی شده

تو کجا هستی که با وجودت به من نیروی مبارزه با هر دردی رو بدی

هر چی زمان بدون تو سپری می شود من بیشتر در حسرت دیدنت بال بال می زنم

آغوش گرمت را می خواهم دخترکم

آرزو دارم که تو را در آغوشم پنهان کنم و با غرور بی پایان شکست دادن این دلتنگیهام رو

جشن بگیرم

ولی بابا در حال حاظر برنده این نبرد این دلتنگیهاست که تمام وجودم را احاطه کرده

هر روز که صدای تو رو از پشت تلفن می شنوم بیشتر غرق دلتنگیها می شوم

تنها دلخوشی من بو کردن لباسهای  تنت است و دیدن عکسهات

مامان هم خیلی بی تابی می کنه و این دلتنگی هم مامان رو اسیر خودش کرده

من فدای اون چشمان مهربانت بشم

من فدای اون روی ماهت بشم

من فدای بوی تنت بشم

من فدای خنده های شیرینت بشم

سوفیا

دخترکم  بی نهایت دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)