سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

منو ببخش بابا

1392/3/31 15:13
نویسنده : اهورا
728 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

 

سلام نفس بابا

خوبی دخترم

جون بابا این بار تاریخ قبلی نوشته های من رو بااون چشمان زیبایت مرور نکن

اگر دوست نداری شرمندگی بابا رو ببینی نگاه نکن

می دونم زمان زیادی گذشته

از این خوشحالم بابا  که دوستان زیادی نگران حالت بودن

و من به جای شما از همه دوستان تشکر می کنم

برای نوشتن دلم تنگ شده بود

خدا رو شکر می کنم که دوباره این توان را به من داد تا برایت بنویسم

خوب تو بگو دخترکم از کجا شروع کنم

اول از شیرین زبونیت بگم که نسبت به دو ماه قبل خیلی بهتر شده ولی نه در حد ایده ال

ولی هر کلامی که بیان میکنی قند دل بابا از شنیدنش آب میشه

مامان زینت می خواد بره مسافرت و همین امر باعث شده در تکاپوی مهد مناسب باشیم

تا الان که مهد ایده ال را پیدات نکردم

و زمان تعیین شده توسط مامان زینت هم دارد به پایان می رسد

جونم برات بگه که هر بار که از تو دور بشم بی نهایت احساس دلتنگی میکنم

حتی ۸ ساعتی که در روز سر کار هستم

مثل الان که دلتنگ هستم دخترم

هر چی بزرگتر میشی من بیشتر دلتنگت میشم

دخترم

سوفیا

آرام جانم خیلی دوستت دارم

پدر سوخته خوب بلدی بابا رو خر کنی

وقتی کار اشتباهی می کنی تا باهات دعوا می کنم سریع به مامان شکایت میکنی

و بعد هم آروم آروم میای کنارم با اون نگاه قشنگت میگی بابا دعوا نه

اخه من مگه چقدر می توانم خودم رو کنترل کنم و تو رو مهمان آغوشم نکنم

نمیشه بابا

همون خر بشم بهتر تا دور از آغوشت باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)