سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

آرزوهای زیبای بابا

1391/12/16 10:00
نویسنده : اهورا
190 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام زیبا روی بابا

خوبی نفسم

می دونی بابا، بعضي وقتها حسوديم به حدي مي رسيد كه دوست داشتم فقط به من فكر

كني و هر جا قدم بر مي داري دوست داشته باشي با تو هم قدم باشم

دوست داشتم سرتو روي سينه بابا بزاري و با نوازشهاي دستان بابا به خواب بروي

دوست داشتم تمام فضاي خانه صداي بابا گفتن تو باشه

دوست داشتم .......

ممنونم بابا

جدي مي گم بابا

اگر الان بميرم بدان آرزوهاي زيبايم را احساس كردم

نمي دانم چي شد

هنوز هم نمي دانم

ولي چند روز تمام آرزوهاي من برآورده شده بود

كسي رو نمي ديدي و فقط با من بودي

كنار من بودي و هر لحظه آغوش گرمت را براي من باز مي كردي

هر لحظه من رو صدا مي كردي

حتي طرف مامان هم نمي رفتي و مرتب به من چسبيده بودي

بي نهايت با من مهربان شده بودي . دستان مهربانت ، نوازشگر صورتم بود و چشمان پور نورت

گرما بخش روحم بود.

مهربانم

به ياد داشته باش

هر لحظه كه توان خواندن اين مطالب را داشتي

اگر چه من باشم يا نباشم

بدان ، تو بيشتر آرزوهاي من را برآورده كردي و نهايت آرزوهايم خوشبختي تو مي باشد كه

تو را هر لحظه به دستان مهربان خداوندم مي سپارم

سوفيا

ساده و بي آلايش دوستت دارم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)