سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

جدائی من و دخترم

1390/1/25 22:00
نویسنده : اهورا
195 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نفسم

آخ بابا که خیلی حرف برای گفتن دارم

بهتر بگم حرف برای فریاد زدن

از صبح تا به حال دارم با خودم کلنجار می رم که کی آروم می شم تا بتونم  شروع به نوشتن

کنم .

بنویسم برای تو که دلتنگتم دخترم

ولی آرامشم را با خودت بردی دخترم

تو هم فهمیدی که عاشقتم دخترم برای همین راه قهر کردن رو یاد گرفتی

من فدای قهر کردنت بشم

دیروز به همراه مامان هاجر رفتی تهران

به همین سادگی رفتی ولی شاید هیچ کس نمی دونه من الان چه حالی دارم

این دومین باری هست که نبودنت را با تمام وجودم حس می کنم

چند روز پیش با مامانی رفتی بازار و مامان هدیه عید رو برای تو خرید

یه جفت  گوشواره که وجودت تو به اون گوشواره قشنگی داد بابا

سه روز پیش هم مامان هاجر گوشواره های طبی رو از گوشت خارج کرد و به گوشواره های

جدیدت معنای زیبا بودن را بخشید

 تار تار وجودم فدای تو بشه ملوسکم

مامان هاجر بنا به دلایل کاری مجبور شد زودتر از ما به تهران بره وشما رو هم با خودش برد

من و مامان هم  قرار شده که پنج شنبه راهی تهران بشیم

دیروز مامان زینت و عمه ثریا و عمو سیامک هم آمدن که تو رو ببینن

بعد از مدتها من و تو با هم عکس گرفتیم

و زحمتش رو عمو سیامک کشید

خودم هم از صبح که چشمانت رو باز کردی دوربین به دست از هر ثانیه با تو بودن عکس می

گرفتم.

حمام کردی و آماده شدی برای رفتن

توی این مدت احساس می کنم خیلی خانم شدی البته خانم بودی خانمتر شدی

بعضی وقتها که مدت زیادی بیرون هستم و منو نمی بینی با من قهر می کنی

و تحت هیچ شرایطی به من نگاه نمی کنی اصلا محلم نمی زاری

هر کاری می کنم که توجه تو رو جلب کنم اصلا ......

جوری رفتار می کنی که اصلا من رو نمی بینی

و من فدات می شم

قربان صدقت می رم و این التماس کردنها تا نیم ساعت ادامه پیدا می کنه تا شاید یه خنده

کوچلو به من بکنی و بعدش با من آشتی می کنی و اون خنده هات رو که من دیونه آنها

هستم رو نثارم می کنی و من هم به آرامش می رسم

دیروز هم بعد از کلی که تو بغل مامانی بودی با مامان هاجر رفتیم فرودگاه و شما دومین

مسافرت با هواپیما رو تجربه کردی و من هم دومین نبودنت رو تجربه کردم

دخترم

و این تجربه ها سخت ترین تجربه زندگیم بوده

سوفیا

دلم برات خیلی تنگ شده

ای کاش کلامی هم سطح دلتنگیم پیدا می کردم که بیانگر اوج دلتنگیم باشه

ولی دانش من در این زمینه ناقصه

دخترکم بی نهایت دوستت دارم

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان  سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)