سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

دخترم (3)

1391/8/28 7:22
نویسنده : اهورا
191 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

سلام زیبای مهر ماه من

این شد که من و شما راهی تهران شدیم

 عمو سروش و مامان هاجر و دائی غلام(شوهر خاله بابا)آمدن به استقبال شما فرودگاه

تا مامان هاجر رو دیدی پریدی توی آغوشش و تا زمانی که رسیدیم خونه توی آغوشش مامان

هاجر بودی

روز چهارشنبه من و شما و مامان زینت و مامان هاجر رفتیم مطب دکتر

زمانی که نوبت شما رسید رفتیم توی اتاق دکتر

وقتی جواب آزمایش رو روی میز دکتر گذاشتم گفتم می گن دخترم تالاسمی ایتر مدیا داره

وقتی آزمایش ها رو نگاه کرد گفت کی گفته تالاسمی اینتر مدیا داره؟

گفتم متخصص خون در اهواز

گفت که دکتر پد.... استاد من هست ولی دختر شما مشکلی نداره و این آیتم از خونش که

بالاست در دوران کودکی بالا می رود و با گذشت زمان نرمال می شود

گفت من ۸۰ درصد می گم دختر شما همچین مشکلی ندارد ولی برای اینکه خیال شما راحت

بشه من برای پدر و دختر یه سری آزمایش کامل می نویسم و جواب را برای من بیارید

آرام شدم

یه آرامش خاص و زیبا

بعد از مدتها با تمام وجودم می خندیدم

روز پنج شنبه راهی آزمایشگاه تخصصی مرکزی بالاتر از پارک وی شدیم

کار آزمایش تمام شد و راهی شدیم

روز ۱۶ آبان جواب آماده می شد و قرار شد ما برگردیم و مامان هاجر جواب رو پیش دکتر ببره

روز دوشنبه صبح ما باید بر می گشتیم ولی دلم آرام نداشت.

دوست داشتم خودم جواب رو بگیرم و با دکترش صحبت کنم

با مامان زینت صحبت کردم و قرار شد که بمانیم و جواب رو بگیرم و بعد برگرديم

این شد که من و شما و مامان زینت از کرج راهی تهران شدیم و رفتیم خونه عمو سیامک

یک روز زودتر تماس گرفتم آزمایشگاه گفتن که جواب آماده است

تمام وجودم می لرزید

من و عمو سیامک رفتیم جواب رو گرفتیم و بعدش راهی مطب دکتر شدیم

وقتی جواب ها رو نشون دکتر دادیم ...............................................................

خداوندا تو را بابت تک تک نفس های سوفیا شکر گزارم

ممنونم که ایجا هم من رو رها نکردی

دکتر گفت من از لحاظ تالاسمی سالم هستم و سوفیا تالاسمی مینور را از مادر به ارث برده

و برای تالاسمی اینتر مدیا و ماژور حتما باید پدر و مادر ناقل تالاسمی باشند

و این امر برای سوفیا غیر ممکن است چون من سالم هستی

آزمایش شما رو هم نگاه کرد گفت همانطور که گفتم اف خون سوفيا با مرور زمان نرمال

مي شود و هموگولبين خون شما شده بود ۷/۱۰ كه بالا آمده بود و آهن خون از ۲۷۰ شده بود ۷۰

دكتر گفت شما زماني كه سوفيا سرما خوردگي داشت ازمايش خون گرفتيد كه اين مشكلات به

وجود آمد .

چون دختر شما كم خوني مينور داره در زماني كه سرماخوردگي دارد هموگلوبين خون پايين

مي آيد و بايد مراقب باشيد كه كمتر مريض شود

در ضمن گروه خون شما هم  خون كمياب يعني   او منفي است مثل مامان زينت

بعد از اينكه از مطب اومدم بيرون به همه زنگ زدم و جريان رو گفتم

تنها چيزي كه به راحتي از صدايشان مي شد فهميد فقط و فقط شادي بود.

به مامان مينا تماس گرفتم و از اول تا آخر داستان را گفتم

خيلي از دستم شاكي شد و تنها اشك مي ريخت

دخترم

با تمام وجودم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

01
12 دی 91 12:58