سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

یکصدوپنجاه و هشتمین روز آفرینش نفسم

1390/1/25 22:00
نویسنده : اهورا
160 بازدید
اشتراک گذاری
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

سلام دخترکم

خوبی نفس بابا

دیشب که با کلی ذوق و شوق از سر کار رسیدم خونه و شما در خواب ناز تشریف داشتید

ولی شب قبلش جبران کرده بودی

من ساعت ۱۱ که رسیده بودم خونه به همراه مامانی کلی عکس از شما گرفتیم

مامانی طراحی می کرد و من هم عکس می گرفتم

و تا ساعت ۲ شب بیدار بودی و بازی می کردی

تازگیها کمتر از گذشته می خوابی و مرتب باید با تو حرف بزنیم و بازی کنیم وگرنه دیگه

تحویلمون نمی گیری

یه چیزی می گم که به عنوان مدرک اینجا باقی بمانه

دخترکم

همیشه به مامان می گم  که وقتی توی چشمات و چهره تو نگاه می کنم شیطنت بی داد 

می کنه.مامان هاجر می گه مامانی هم که بچه بود بی نهایت شیطونی می کرد

بچگی من هم که قابل تعریف کردن نیست دخترم

و من این حس رو به راحتی در چهره تو می بینم

نمی دونم چرا اینقدر اطمینان دارم ولی نگران نباش از الان دارم آماده میشم که همراه تو

این دوران را هر چی که باشد سپری کنیم

حالا ما گفتیم که بعدها اگر تعریف کردم از احساسم در این زمان نگن ......

اینهاش مدرکش هم موجود است

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

دیگه جونم برات بگه که بی نهایت تو دل ما جا خوش کردی بابا

با اون خنده های قشنگت و نگاه مهربونت مرا دیوانه خودت کردی

سوفیا دخترکم

به یگانه پروردگار آفرینش قسم

بی نهایت دوستت دارم

بدان که همیشه و همیشه آرامش تو، آرامش من و مامان است. 

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)