سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

پایان پنجمین ماه آفرینش دخترم سوفیا

1390/1/25 22:00
نویسنده : اهورا
188 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مهربانم

یکصدو پنجاهمین روز آفرینشت مبارک نفسم

آره بابا پنج ماه گذشت

الان روبروی من خوابیدی و من هم با لذت تو رو نگاه می کنم

نگاهت می کنم بابا که جون بگیرم

یک ساعت پیش که از سر کار آمدم مستقیم آمدم بر بالینت  دخترم

دلم آتیش گرفت بابا وقتی دیدم زیر چشمت را زخم کردی

اشک توی چشمانم جمع شد و به زور جلوی ریزش آنها رو گرفتم

وقتی بغلت کردم یه حس عجیبی داشتم بابا

حس مالکیت و آرامش

دخترم

بی نهایت شیرین شدی و با حرکاتت من رو دیوانه کردی

این همه دیوانگی  را مدیون تو هستم بابا

مدیون حضور تو و لبخند تو بابا

من فدای غذا خوردن تو بشم که چه شیرین و با اشتها غذا می خوری

irupload

شیرینم ، عسلم ، مونسم ، نفسم ،

دخترکم خیلی خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)