سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

گذر عمر بابا

1390/1/25 22:00
نویسنده : اهورا
244 بازدید
اشتراک گذاری
سلام  به روی مثل ماهت دخترکم

بابا فدای او چشمان مهربان و زیبایت بشه چشمانی که به من آرامش می ده

راستی بابا هنوز ما نتوانستیم رنگ چشمان تو رو تشخیص بدیم

یه روز سبز می شه و یه روز قهوه ای

یه روز خاکستری میشه و روز دیگه ....

هر رنگی که باشه مهم نیست چون وجود تو هستش که به چشمانت زیبائی و مهربانی

 می بخشه

دخترکم

قرار شد عید امسال من و شما و مامان هاجر و مامانی بریم تهران که هم مامان هاجر به

کارهاش برسه و هم مامانی کمی استراحت کنه.

دخترم

امروز می خوام پرده از یک کلاه برداری بردارم که بهتر خاله سحر رو بشناسی

چند روز پیش خاله سحر تماس گرفت گفت اینترنت می خوام و به من گفت هزینش رو تو پرداخت

کن من هم گفتم باشه هزینه آنتن و نصب و شارژ ماهانش رو من می دم به شرطی که مامان

هاجر تا شهریور ماه ۹۰ پیش ما بمانه بعد خاله جونت گفت تماس می گیرم

چند روز خبری ازش نشد تا امروز که تماس گرفت

می دونی چی گفت بابا

این خاله سحر شما به من پیشنهاد می کنه اگر می خواهی مامان هاجر پیش شما بمانه باید

برای من لب تاب بخری تا من چیزی نگم

می بینی بابا

خوب این خاله کلاه بردارت رو بشناس

امروز داشتم توی کامپیوتر خونه می گشتم و عکسهای قدیمی رو پیدا کردم

پیر شدم بابا

پیش خودم گفتم اگر این عکسها بنا به هر دلیلی از بین برن دیگه دخترم وقتی بزرگ بشه

عکسهای جوانی باباش رو نمی بینه برای همین با اجازه شما دختر گلم  چند تا از عکس ها رو 

به یادگار در وبلاگ شما ثبت می کنم که بعدها وقتی این نوشته ها رو می خونی  یادی از

جوانی بابا بکنی

تمام این تصاویر دخترم مربط به محل کار بابائی

این دو عکس مربوط به سال ۱۳۸۳

 

 

 

MultiHoster MultiHoster این تصویر مربوط به سال ۱۳۸۴

MultiHoster این تصویر هم مربوط به سال ۱۳۸۵

MultiHoster MultiHoster این تصویر هم مربوط به سال ۱۳۸۶

MultiHoster MultiHoster و این آخری هم مربوط به تولد من در سال ۱۳۸۸

من و عمو سیامک

MultiHoster دخترم

این تصاویر همگی مربوط به زمانی میشه که هنوز هستی شما رو خداوند رقم نزده بود

سوفیا جان

نمی دانم زمانی که این تصاویر رو می بینی بابا کنارت هست یا نه

ولی در حق بابا و مامان هیچ وقت بی انصافی نکن و همیشه به یادمان باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)