سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

پایان سال

1392/12/28 7:19
نویسنده : اهورا
542 بازدید
اشتراک گذاری

به نام او

 

سلام ترانه زندگیم

خوبی بابا

چشمای مهربانت در چه حالی هستن نفسم

سال رو به پایان هست و تو هر روز از این سال رو برای ما زیبا و شیرین رقم زدی

بزرگ شدی بابا

خانم شدی

دیشب با هم رفتیم بینا سنج و به این تنیجه رسید که شماره چشمان مهربانت را

کمی بالاتر روی فرم عینک جدیدت قرار داده شود

2/5

فریم عینکت بخاطر شکستگی عوض شد

مبارکت باشه دخترکم

وقتی داشتیم با هم قدم میزدیم رسیدیم به ویترین مغازه ای که چند لباس عروس به نمايش

گذاشته بود و یک لباس عروس سبز رنگی هستش که هر بار که تو میبینی میگی بابا این مال

عروسی منه؟

اون شب وقتی دیدیش بهم نگاه کردی و گفتی بابا اگر این لباس سبزه یه کم بلندتر

بشه تا روی زمین برای عروسی من خوبه و یک نگاه بهم کردی و گفتی نظرت چیه؟

وقتی من اینو شنیدم از خنده اشک تو چشمام جمع شد

من فدای تو بشم

هر نفس و هر لحظه زندگیت

هر بار که از سر کار میام خونه آغوش گرمت را مهمان خستگیم میکنی و با یک بوسه

مرا شاد میکنی و سریع میگی چی خریدی برام.....

سوفیا

خیلی دوستت دارم و حضورت آرامش زندگي منه

اميدوارم در سال جديد هميشه سلامت باشي و شاهد شاديهاي كودكانه تو باشم

دوستت دارم سوفيا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)