سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تقدیم به دخترم سوفیا

نفسم

1392/4/20 19:22
نویسنده : اهورا
276 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام او

 

سلام مهربانم

خوبي دخترم

هر بار كه برايت مي نويسم احساس مي كنم كه بايد با احترام بيشتري تو رو صدا كنم

هر بار بزرگ شدنت را بيشتر حس مي كنم

دخترم

من فداي اون چشمان زيبايت بشم كه هر بار كه خودم رو درون پاكيش مي بينم بيشتر 

و بيشتر دلتنگت مي شوم

الان هم كه مي نويسم سر كار هستم و بي نهايت دلتنگ

توي اين روزهايي كه گذشت درد شديدي رو تحمل كردم و بي نهايت بد اخلاق بودم

درد دندان و عفونت لثه زندگي را براي من زهر كرده بود

نصف صورتم مثل توپ باد كرده بود

اينها رو گفتم كه به اينجا برسم

دخترم

از اينكه بد اخلاقي من رو تحمل كردي ممنونم

 

و اما شما

آخه اين انصافه

دخترم اين صحيح نيست كه تو چشماي من نگاه كني و بگي ...

يك روز صبح كه از خواب بيدار شدي و من عاشقانه توي چشمات نگاه كردم

و بهت گفتم خوب خوابيدي دخترم و شما هم گفتيد بله

و عاشقانه در چشمانم خيره شدي و گفتي تو كچلي و موهات كمه 

رنگ بر چهره نداشتم

از اينكه اين همه صداقت رو از بابا به ارث بردي خوشحالم ولي ديگه نه اينجور

اون روز همش تو خودم بودم

تصاوير سالهاي قبل رو مرور مي كردم و بهت نشون مي دادم كه تو هم ببيني يه زماني ما 

هم واسه خودمون مو داشتم اون هم از نوع بلند

من فداي تو بشم كه به عناوين مختلف بابا رو سركوب ميكني

تا كمي بهت سخت ميگيرم تو چشمام نگاه ميكني و مي گي

دوستت ندارم

برو سر كار

برو پول بيار

مامان رو دوست دارم 

و بعد از گذشت مدتي مياي و مرا در آغوش ميگيري و ميگي دوستت دارم

تا صدات مي كنم ميگي جونم بابا

و من حيواني دراز گوش در خدمت شما قرار مي گيرم

همچنان در گير پيدا كردن مهد هستم

بيشتر مهد كودك ها از مهر ماه شروع به كار مي كنند و مامان بزرگ زينت  هم

 قصد سفر كرده

نمي دونم چكار كنم 

به مامان بزرگ  هاجر مي گم بياد اينجا براي مدتي كه مامان زينت نيست

ولي اون هم درگير خاله سحر و دائي عليرضا هستش

البته چون خواهر جونش از خارجه اومده پيشش بهانه مياره

اينها رو به اسم مي گويم كه بهتر بشناسي دايي و خاله عزيزت و مامان بزرگ هاجر جونت رو

دخترم

بهانه زيباي زندگيم

خيلي دوستت دارم

بي هيچ بهانه دوستت دارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
9 مرداد 92 2:53
سلام دوست عزیز ، دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com